Rubrika blogu

Strategie

Kudy jít? Jakou Cestu si vybrat? Tu prošlapanou nebo takovou, kterou je třeba teprve prošlapat? Má vést „rovnou za nosem“ nebo oklikou přes úžasná místa? S kým chcete jít? Koho na ni chcete potkat? Strategie je volba Cesty pro lídry.

Úspěch má mnoho podob. Bývá výsledkem úspěšných strategií, v kontextu prostředí. K dobrému životu vede dobrá osobní strategie. K úspěchu organizace se lze dobrat skrze úspěšnou organizační strategii. Články v této rubrice zahrnují tipy, náměty, inspirace a zkušenosti pro individuální i organizační strategii.

Vypracování vize a strategie podle APQC

Vize a strategie a jejich utváření jsou procesem. Podle rámce APQC pro klasifikaci procesů jsou výchozím procesem a základem pro další procesně uspořádané činnosti. Podívejte se co, se pod nimi konkrétně skrývá a stáhněte si celý Rámec pro 13 procesních kategorií v češtině.

číst více

Dům inovací

Dům inovací z dílny poradenské společnosti A. T. Kearney poukazuje na elementy, které jsou pro inovační výkonnost firem životně důležité. Poskytuje podnikatelům, majitelům a manažerům firem inspiraci, rámec a prvky „nápovědy“ k úvahám, rozhodování, definování a rozvoji způsobilostí, procesů, kultury a strategie, s cílem dosáhnout ekonomických efektů jako výsledků inovačního úsilí.

číst více

Servitizace – strategie pro služby s přidanou hodnotou

Servitizace je stálou příležitostí pro výrobní firmy, a to nejen ke změně myšlení v době bouřlivého technologického rozvoje, ale také ke strategickému rozhodnutí o užším provázání výroby a svých výrobků se službami pro zákazníky. Článek se zaměřuje na základní aspekty spojené se servitizací a představuje příležitost pro přípravu vlastního servitizačního projektu ve (vaší) výrobní organizaci.

číst více

Digitální strategie v souvislostech

Digitální strategie je strategií pro digitální svět. Někdo v něm naplno žije, jiný nesměle nakukuje. Vyhnout se mu nelze. Podniky různých velikostí zkoumají nové obchodní modely, vyvíjejí nové uživatelské zkušenosti a experimentují s novými kanály a platformami – to vše se strategickým cílem vytvořit významnou hodnotu v digitálním podnikovém prostředí. Digitální strategie může být a je opěrným bodem tohoto úsilí.

číst více

StratÉGOvo EGO v přípravě a realizaci strategie

Hraje ego roli ve strategii? Odráží se v ní stratégovo ego? Na úrovni osobní/životní strategie beze sporu. Přijmeme-li úvahu, že osobní strategie je základem všech vašich strategií, tak se ego promítá i do organizačního života a strategií organizací. (Nejen) naše ego ovlivňuje všechny strategie, které vědomě i nevědomě utváříme a sledujeme na svých Cestách.

číst více

Vítejte na blogu

Jmenuji se Libor Friedel. Inspiruji ostatní k tomu, aby byli lepšími lídry, schopnými vést sebe i druhé, byli architekty smysluplných strategií, opřených o vhled do situace, své Dary a silné stránky. Věřím, že tak lze zlepšit skóre výsledků, výkonnosti a úspěchů každého z nás a naplnit potenciál excelence na Cestě jednotlivce i organizace. 

Blog propojuje zmíněná témata a doplňuje mou „off-line“ práci s lidmi a organizacemi v roli konzultanta, kouče a lektora. Dávám do ní své SRDCE.

Bude mi ctí, jste-li se mezi čtenáři a odběrateli novinek z blogu a sledujte informace na sociálních sítích.

Rubriky blogu LF

Prozkoumejte jednotlivé kategorie blogu. ZÍSKÁTE INSPIRACI k různým fázím a krokům své vlastní Cesty, po níž kráčíte jako jednotlivec a/nebo organizace.

Share This