Blog Libora Friedela
O vhledu, rozvoji lídrů a strategií
k růstu skóre
na Cestě jednotlivce i organizace
Pro inspiraci, o souvislostech, k zamyšlení a poučení, s akcí.
Silné stránky stratéga pro strategii
Silné stránky stratéga v modelu Values In Action (VIA) pomáhají v tvorbě/realizaci strategie. V článku je 6 příkladů pro inspiraci. Další jsou prostorem k vašemu zamyšlení. Zejména pokud si uděláte „test“ svých silných stránek.
Vaše silné stránky ve 118 podobách
Silné stránky či talenty a Dary našeho SRDCE jsou pozitivní rysy, které nám umožňují autentické vyjadřování. Ve 3 modelech poznáte až 118 silných stránek a talentů. Opřete se o ty své a nechte svou přirozenost naplno rozeznít a rozehrát.
32 procesů pro řízení a rozvoj vašeho byznysu
Pro řízení a rozvoj byznysu a schopností firmy definuje Rámec pro klasifikace procesů od APQC celkem 32 procesů ve své poslední procesní kategorii 13.0. Týkají se procesů, projektů, znalostí, kvality apod. Nahlédněte do druhé ukázky procesního rámce.
Já, manažer! 10x o řízení sebe sama
Řízení sebe sama je výzvou pro osobní i manažerský život. Není divu, že se tématu věnuje Harvard Business Review. Co se skrývá pod 10 nejlepšími články? Rady, tipy a samozřejmě otázky k zamyšlení.
Vypracování vize a strategie podle APQC
Vize a strategie a jejich utváření jsou procesem. Podle rámce APQC pro klasifikaci procesů jsou výchozím procesem a základem pro další procesně uspořádané činnosti. Podívejte se co, se pod nimi konkrétně skrývá a stáhněte si celý Rámec pro 13 procesních kategorií v češtině.
Strategické myšlení s 5 prvky a desaterem
Strategické myšlení vede k poznání a porozumění tomu, čeho a jak chcete dosáhnout. Principy strategického myšlení jsou platné pro byznys i pro život. Proto se vyplatí strategicky myslet a tuto schopnost pěstovat.
4 tipy k řešení problémů
Řešení problémů je disciplína, necháme-li věci zajít moc daleko a naplní se předpovědi „PROČ by to nemělo vyjít?“ Pak přijdou vhod následující tipy. Potřebujete si uvědomit situaci a její rovnováhu, odstranit bariéry a dobrat se příčin, které problém způsobily a přijít s řešením.
Co uvítáte na blogu?
Chci zacílit články a informace, kterým se věnuji na webu, aby byl co nejužitečnější. Prosím vás o odpovědí na 2 otázky v anketě. Děkuji.